Jump to content

loudalo airindia ..nee yavva


Sarvapindi

Recommended Posts

9 hours ago, MiryalgudaMaruthiRao said:

eesarri beat chesuko call madyalo

 

9 hours ago, Swatkat said:

Bane gurthundhi

 

9 hours ago, MiryalgudaMaruthiRao said:

uncle reputation alantidi

endhi meeting lo beating aa??

wtf man

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, sri_india said:

may be vallu kuda 2-3 jobs chesthunaru emo bhayaaa , so busy anukuntaaa sSc_hidingsofa

So 2-3 jobs valla pain intha la untundha..  hope people realize it, 2 jobs anedhi mana birth right la feel avuthunaru janalu..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Sarvapindi said:

recipe post

sicken, turmeric, corn starch, egg, black pepper, salt, lemon  - mix well. rest 30 mins. sala sala kaage nunelo medium lo deep fry. put aside. vere pan lo fry small pieces of ullipaya, chilli, garlic, ginger for 1 min on high. stop stove. add little pulisina perugu or light perugu with small nimmakaya juice. mix well in low flame.oka saari oil paiki vachaka, add sicken, kottimeera pieces and mix in high flame for 1 min. stop stove. sprinkle more goddu kaaram on top and toss. ippudu pplate lo pettukuni peg vesta, 10ngi tindame.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, kfrockz said:

sicken, turmeric, corn starch, egg, black pepper, salt, lemon  - mix well. rest 30 mins. sala sala kaage nunelo medium lo deep fry. put aside. vere pan lo fry small pieces of ullipaya, chilli, garlic, ginger for 1 min on high. stop stove. add little pulisina perugu or light perugu with small nimmakaya juice. mix well in low flame.oka saari oil paiki vachaka, add sicken, kottimeera pieces and mix in high flame for 1 min. stop stove. sprinkle more goddu kaaram on top and toss. ippudu pplate lo pettukuni peg vesta, 10ngi tindame.

nen tandoori drumsticks tho adjust aipotha iyala

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...