Jatka Bandi Posted August 2 Report Posted August 2 11 minutes ago, BacklogBadham said: I mean bowling pitch la undi kadha ani. Not followd much evvala time dhorikindhi. Nenu evvala 4th day anukunna chusthe 3rd day ne kadha. Let see only 8mts mark lo pitch bagundi antunnaru.. that too one end.. manaki antha disciplined bowlers leru.. atleast 450 kottali.. Quote
BacklogBadham Posted August 2 Report Posted August 2 Just now, Jatka Bandi said: only 8min mark lo pitch bagundi antunnaru.. that too one end.. manaki antha disciplined bowlers leru.. atleast 450 kottali.. Old days lo 250 chase in 4th innings ante gone case la undedhi now 450 kuda no safe ante kashtame Quote
Pavanonline Posted August 2 Report Posted August 2 16 minutes ago, Jatka Bandi said: only 8min mark lo pitch bagundi antunnaru.. that too one end.. manaki antha disciplined bowlers leru.. atleast 450 kottali.. 350 avvanivandi sir mundu Quote
The_Mentalist Posted August 2 Report Posted August 2 24 minutes ago, Jatka Bandi said: memu chusinam uncle.. cover drive vaddu.. first message and second message madhyalo 4 min gap vunde. aa gap lo wicket paddadi.. 19 hours ago, The_Mentalist said: Na guess 300+ kodthar manollu may be match win aitham manam Quote
The_Mentalist Posted August 2 Report Posted August 2 Bazz ball gallaki bazz ball supisthundu sundaram Quote
johnydanylee Posted August 2 Report Posted August 2 That strike was so brutal that it damaged the ball, they'll be changing it now Khatam... tata...bye Quote
Recommended Posts