perugu_vada Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 yaaa anta opika ledu anta poraganiki ..already rasindu same score atleast want to see what are colleges that he can get for those then i will do more research on funding and fee and etc etc emmana teluste chepu dood neku UTD full expensive funding rakapothe .. vachipotadiug lo % bagundi, ielts min 6.5 unte decent univs lo admission ostundi, thereby aah univs lo funding scope ekkuva untundi 6 score tho ante mediocre univs ye osthay mostly Utd picha light, fall sem ki 1000 chinese, 700 indians came anta, funding sangathi marchipomanu, asalu housing ye full probs now bcos of crowd
gandhi Posted September 10, 2014 Author Report Posted September 10, 2014 ug lo % bagundi, ielts min 6.5 unte decent univs lo admission ostundi, thereby aah univs lo funding scope ekkuva untundi 6 score tho ante mediocre univs ye osthay mostly Utd picha light, fall sem ki 1000 chinese, 700 indians came anta, funding sangathi marchipomanu, asalu housing ye full probs now bcos of crowd ok ok mediocore ayna (no shitty unv) parleee chepu taruvata transffer kavachu mayya if u know any
perugu_vada Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 ok ok mediocore ayna (no shitty unv) parleee chepu taruvata transffer kavachu mayya if u know anytransfer avvali anna admission ravali kada mayya , admission ravali ante again ielts min undali Texas a&m at commerce/kingsville
gandhi Posted September 10, 2014 Author Report Posted September 10, 2014 transfer avvali anna admission ravali kada mayya , admission ravali ante again ielts min undali Texas a&m at commerce/kingsville kingsville radu anta mayya 287 gre min
perugu_vada Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 kingsville radu anta mayya 287 gre minadhe suthi univ, dhaniki admission rakapothe inka waste mayya ms cheyatam us ochi antha dabbu thagalesi Seriously retaking gre n ielts is advisable
Power Star Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 Dood Gre malli rayamanu better :) Help .....
anandam2012 Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 bhayyas UTD lo EE course work ela vuntundi? GRE/TOEFL score nta raavali min scores EE ki?
gandhi Posted September 10, 2014 Author Report Posted September 10, 2014 Dood Gre malli rayamanu better :) Help ..... adhe chepali but lets see with the current scores of some one can let us know any unv
sigsegv Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 bhayyas UTD lo EE course work ela vuntundi? GRE/TOEFL score nta raavali min scores EE ki? EE course work kastam man ... UTA and unt denton better than UTD
Chakram12 Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 Hello , vankam, namaste can some one help me in finding unveristy(pakka admission vacheyi ) for the below scores and academics GRE:281 IELTS:6 Academics; 75 % Good if any in Texas and around texas or else any where in US. UNT , Denton vastadi aaaa scores or UT arington evi vastaya aa scores or lamar , tx .... New admission coming from india for 2015 spring congrats baa :police: :police:
Power Star Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 congrats baa :police: :police: thankyou thankyou
Chakram12 Posted September 10, 2014 Report Posted September 10, 2014 thankyou thankyou neku kuda ayinda
Recommended Posts