savithababhi Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 idendi bhayya anni spamming posts e na ....
sam86 Posted February 12, 2015 Author Report Posted February 12, 2015 idendi bhayya anni spamming posts e na ....
chipanjichiru Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 NRI yuvakudi ghathukam... Ammo america antunna ammayi thallithandrulu NRI ki No veedi titles ivi...
sam86 Posted February 12, 2015 Author Report Posted February 12, 2015 NRI yuvakudi ghathukam... Ammo america antunna ammayi thallithandrulu NRI ki No veedi titles ivi...
xxxmen Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 NRI yuvakudi ghathukam... Ammo america antunna ammayi thallithandrulu NRI ki No veedi titles ivi... NRI chetilo Nava vaduvu nasanam Narakam lo NRI kapuralu
sam86 Posted February 12, 2015 Author Report Posted February 12, 2015 NRI chetilo Nava vaduvu nasanam Narakam lo NRI kapuralu
OMKAR_ANNAYA Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,SELECT VISITOR_NKEY, DATA_SOURCE_ID, MIN(VISITOR_SKEY) AS MIN_VISITOR_SKEY,
OMKAR_ANNAYA Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 Do u work on any travel application??
chipanjichiru Posted February 12, 2015 Report Posted February 12, 2015 Do u work on any travel application??
Recommended Posts