Guest Posted May 19, 2016 Report Posted May 19, 2016 ippude lechava ra pulla fu..already bb talk all over undi Quote
Chirupoo Posted May 19, 2016 Report Posted May 19, 2016 Audience response / Celebrities Talk Twitter Tweets On Brahmotsavam Movie: devuduokkade @devuduokkade Says 15 min ayindhi story loki pora rai #Brahmotsavam DHFM @TrollMaheshFans says Revathi sachipodhi Samantha sachipodhi Janalani kuda sampei ra inka adi matram enduku aapavu THU #Brahmotsavam #BrahmotsavamFestivalDays Rahul Sandeep @rahul_sandeep Says Pandagalosthe chuttalani kalavadam kadhu Chuttalni kalisina prathi sari pandaga chesukundham #Brahmotsavam @urstrulyMahesh GuddaDengutha @GuddaDengutha Says So far so good..Visuals and richness tho nadipichesthunadu addala #Brahmotsavam topmovietalk.in says Movie came out very well 1st half worked out so well with good interval Just a 10 min slow phase of the second half. Rest, all of the second half, is good Mahesh Punch dialogues are very lovely to listen Quote
k2s Posted May 19, 2016 Report Posted May 19, 2016 8 minutes ago, Chirupoo said: Audience response / Celebrities Talk Twitter Tweets On Brahmotsavam Movie: devuduokkade @devuduokkade Says 15 min ayindhi story loki pora rai #Brahmotsavam DHFM @TrollMaheshFans says Revathi sachipodhi Samantha sachipodhi Janalani kuda sampei ra inka adi matram enduku aapavu THU #Brahmotsavam #BrahmotsavamFestivalDays Rahul Sandeep @rahul_sandeep Says Pandagalosthe chuttalani kalavadam kadhu Chuttalni kalisina prathi sari pandaga chesukundham #Brahmotsavam @urstrulyMahesh GuddaDengutha @GuddaDengutha Says So far so good..Visuals and richness tho nadipichesthunadu addala #Brahmotsavam topmovietalk.in says Movie came out very well 1st half worked out so well with good interval Just a 10 min slow phase of the second half. Rest, all of the second half, is good Mahesh Punch dialogues are very lovely to listen Quote
jeessy_bb Posted November 17, 2019 Report Posted November 17, 2019 On 5/19/2016 at 1:17 PM, Prince_Fan said: Quote
tokkalogola Posted November 17, 2019 Report Posted November 17, 2019 On 5/19/2016 at 4:18 PM, Guest said: ippude lechava ra pulla fu..already bb talk all over undi aa cinema chusi moorchapoyi ippude lechadu bhayya Quote
WigsandThighs Posted November 17, 2019 Report Posted November 17, 2019 On 5/19/2016 at 4:17 PM, Prince_Fan said: Quote
Recommended Posts