stag Posted March 24, 2023 Report Posted March 24, 2023 bros.. got a contracting job with an airlines client. lopala team reference tho resume pampicham and they liked me in the interview and want to get me onboarded. naku employer unnadu but he is not an approved prime vendor of this airlines.. so oka approved prime vendor kavali.. akkada client location lo unna vallu antha FTEs anta so vallaku approved prime vendors evaro teliyadhu.. ippudu etla thelusukovali evarevaru approved prime vendors ani? thanks in advance Quote
odhu_le_macha Posted March 24, 2023 Report Posted March 24, 2023 6 minutes ago, stag said: bros.. got a contracting job with an airlines client. lopala team reference tho resume pampicham and they liked me in the interview and want to get me onboarded. naku employer unnadu but he is not an approved prime vendor of this airlines.. so oka approved prime vendor kavali.. akkada client location lo unna vallu antha FTEs anta so vallaku approved prime vendors evaro teliyadhu.. ippudu etla thelusukovali evarevaru approved prime vendors ani? thanks in advance list ikkada vesthe easy ga contact vasthadi Quote
Oscar_Buddodu Posted March 24, 2023 Report Posted March 24, 2023 32 minutes ago, stag said: bros.. got a contracting job with an airlines client. lopala team reference tho resume pampicham and they liked me in the interview and want to get me onboarded. naku employer unnadu but he is not an approved prime vendor of this airlines.. so oka approved prime vendor kavali.. akkada client location lo unna vallu antha FTEs anta so vallaku approved prime vendors evaro teliyadhu.. ippudu etla thelusukovali evarevaru approved prime vendors ani? thanks in advance PM my brother is prime for many airlines in Dallas Quote
Sarvapindy Posted March 24, 2023 Report Posted March 24, 2023 53 minutes ago, stag said: bros.. got a contracting job with an airlines client. lopala team reference tho resume pampicham and they liked me in the interview and want to get me onboarded. naku employer unnadu but he is not an approved prime vendor of this airlines.. so oka approved prime vendor kavali.. akkada client location lo unna vallu antha FTEs anta so vallaku approved prime vendors evaro teliyadhu.. ippudu etla thelusukovali evarevaru approved prime vendors ani? thanks in advance valla hr ni ask ani seppu Quote
samreddy Posted March 24, 2023 Report Posted March 24, 2023 check out http://oncontracting.com/ Quote
Recommended Posts